Cena
€269,00

Panorama Hurgada Aqua Park _ AL ( All inclusive ); DBL ( Dvokrevetna soba ); SGL ( Jednokrevetna soba) AVIO
352 smeštajne jedinice imaju klima uređaj, SAT TV, telefon, mini bar, balkon ili terasu, kupatilo sa fenom za kosu i toaletnim priborom.
Hotelski kompleks raspolaže sa 4 restorana (glavni, tradicionalni mongolski, riblji i restoran na plaži), nekoliko barova oko bazena i na plaži, bazene za odrasle i decu i bazen sa vodenim toboganima koji se greje, spa centar sa uslugama masaže, teretanu, večernju animaciju, noćni klub.
  • Prvi dan Beograd – Hurgada Sastanak putnika na aerodromu Nikola Tesla 2 sata pred predviđeno poletanje aviona. Predviđeno vreme polatanja aviona za Hurgadu (let SM 388) je oko 05:30. Obrok u avionu. Predviđeno slatanje na aerodrom Hurgada oko 10:00. Transfer do hotela. Slobodno vreme. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima, večera i noćenje.
  • drugi do predposlednjeg dana-Hurgada Boravak u hotelu na osnovu izabrane usluge, vreme za odmor i fakultativne programe.
  • predposlednji dan – Hurgada Doručak. Napuštanje hotela u navedno vreme prema instrukcijama predstavnika I prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma u kasnim večernijm satima.
  • poslednji dan – Hurgada – Beograd Poletanje aviona (let SM387) za Beograd u 02:00. obrok u avionu. Dolazak na aerodrom Beogradu je predviđeno u 05:30. Kraj programa.
POPODNEVNI KVAD SAFARI SA VEČEROM
Pripremite se za neobično iskustvo i podelite par sati sa životom beduina. Na putu ka beduinskom selu u vozilu sa pogonom na sva 4 točka, uživaćete u panorami planina i mora. Odmaraćete se u beduinskom šatoru, uživaćete u čaju i kratkom jahanju kamila. Sledi tipična beduinska večera koja uključuje salate, pirinač, koftu ( meso spremljeno na tradicionalan način), piletinu, mineralnu vodu i sok. U selu ćete naći i različite biljke koje beduini koriste u tradicionalnoj medicini.U povratku ka Hurgadi predviđeno je i jedno stajanje u pustinji radi posmatranja prelepog zvezdanog neba.Vreme: polazak iz hotela oko 14 h. Povratak oko 20 h. Vremena su približna i zavise od lokacije hotela i biće potvrđena od strane predstavnika na lokaciji. Cena: oko 35 € po osobi.
GIFTUN PARADISE (pauza i ručak na Gifun ostrvu)
Plovidba do ostrva Giftun. Tura uključuje dva stajanja za snorkeling. Opuštanje na plaži na ostrvu gde će biti poslužen ručak u restoranu Paradise. Otvoreni bife uključuje ribu, lignje, piletinu, pirinač, voće. Oprema za snorkeling je uključena u cenu. Pića nisu uključena u cenu.Vreme: polazak iz hotela oko 08 h / 09 h, povratak oko 16 h / 17 h. Vremena su okvirna, i zavise od lokacije hotela. Moraju biti potvrđena od strane predstavnika na destinaciji. Cena: oko 30 € po osobi ( deca do 12 god. plaćaju 50 % cene za odrasle).
JEDNODNEVNI IZLET DO LUKSORA ( AUTOBUSOM)
Izlet uključuje: asistenciju predstavnika, prevoz do Luksora klimatizovanim vozilom, obilazak znamenitosti Luksora sa egiptologom (Dolina Kraljeva, hram kraljice Hatšepsut, Memnonovi kolosi, hramovi Luksor i Karnak), ručak u hotelu sa 5* u Luksoru.Vreme: polazak iz hotela oko 06 h, povratak oko 22 h. Vremena su okvirna i zavise od lokacije hotela. Moraju biti potvrđena od strane predstavnika na destinaciji.Napomena: cena ne uključuje ulaz u Tutankamonovu grobnicu u Dolini kraljeva, gde je broj ograničen na 150 posetilaca dnevno, uz prethodnu rezervaciju.Prijava za izlet mora biti urađena 48 sati unapred. Cena: oko 70 € po osobi ( deca do 12 god. plaćaju 50 % cene za odrasle).
JEDNODNEVNI IZLET DO KAIRA ( AUTOBUSOM )
Izlet uključuje: asistenciju predstavnika, prevoz do Kaira klimatizovanim vozilima ( oko 480 km), obilazak znamenitosti Kaira sa egiptologom ( Nacionalni muzej, plato Giza sa piramidama, Sfingom i Dolinskim hramom Kefrena, Khan El Khalili bazar), ručak u lokalnom restoranu sa 5*, vožnja felukama po Nilu.Vreme: polazak iz hotela oko 04.30 h, povratak oko 22 h. Vremena su okvirna i zavise od lokacije hotela, moraju biti potvrđena od strane predstavnika na destinaciji.Napomena: u cenu izleta nisu uračunate ulaznice za sobu sa mumijama u muzeju, piramide i Sunčev brod kod piramida.Prijave za izlet moraju biti najmanje 48 sati unapred. Cena: oko 70 € po osobi ( deca do 12 god. plaćaju 50 % cene za odrasle).

Legenda:

DBL – dvokrevetna soba SGL – jednokrevetna soba

PP – polupansion, doručak i večera AI – all inclusive, sve uključeno po pravilima hotela

UAI – ultra all inclusive, sve uključeno po pravilima hotela

Plan letova:

Polasci : 8 dana | 6 noći su svake nedelje, utorka, četvrtka i petka

Polasci : 11 dana | 9 noći su svakog utorka i četrvrtka

Polasci : 12 dana | 10 noći su svake nedelje i petka

Polasci : 15 dana | 13 noći su svake nedelje, utorka, četvrtka i petka

 

CENA UKLJUČUJE:

  • Avio prevoz na relaciji Beograd-Hurgada–Beograd kompanijom AIR CAIRO ( Airbus 320)
  • Prevoz prtljaga: 20 kg po osobi.
  • Noćenje u standardnim dvokrevetnim sobama u izabranom hotelu na bazi navedene usluge.
  • Transfere aerodrom – hotel – aerodrom u Hurgadi klimatizovanim autobusima ili minibusevima.
  • Usluge predstavnika agencije.
  • Troškove organizacije putovanja.
  • Deca starija od dve godine koja po hotelskim pravilima borave besplatno u hotelima plaćaju samo avio kartu i transfere u Hurgadi, kao i aerodromske takse, imaju svoje sedište u avionu i koriste zajednički ležaj u hotelskoj sobi sa dve odrasle osobe.

CENA NE UKLJUČUJE:

  • Za polaske do 01.11.2015. sve avio takse iznose 40 € i YQ taksa iznosi 25 € (ukupno 65 €).
  • Za polaske od 01.11.2015. sve avio takse iznose 40 €.
  • Visina iznosa doplate za gorivo ( YQ taksa) zavisiće od aktuelne cene goriva pred realizaciju leta
  • Takse su podložne promenama i ne mogu se platiti u ratama
  • Doplate za sobe sa pogledom na more, porodične sobe, itd..
  • Dobrovoljno putno zdravstveno osiguranje (za Egipat nije obavezno ali toplo preporučujemo).
  • Fakultativne izlete koje u Hurgadi organizuje naš ino-partner.
  • Egipatsku vizu (25 US$ po pasošu) koja se dobija na aerodromu u Hurgadi pre pasoške kontrole
  • Deca do dve godine plaćaju samo egipatsku aerodromsku taksu 50 €, nemaju svoje sedište u avionu i autobusu, kao ni ležaj u hotelu, a imaju ishranu u hotelu.

Cene su izražene u evrima ili dinarima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema prodajnom kursu Banke Intesa na dan plaćanja.

Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja

na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.

 

 

Uslovi i načini plaćanja

  1. 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% najkasnije 10 dana pre putovanja
  2. 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% u 3 jednake mesečne rate čekovima građana
  3. platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express)
  4. 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% do 6 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo

za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Intesa (Visa, Master i American Express) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji ECCO.

 

NAPOMENA: Aranžmani koji obuhvataju rane rezervacije podležu različitom načinu plaćanja u odnosu na redovan cenovnik

(prema pravilima hotelijera).

 

Osiguranje

– Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku putno zdavstveno osiguranje i informiše ga o postojanju

osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača.

– Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove

medicinske evakuacije i repatrijacije do određenog iznosa.

– U slučaju nastanka osiguranog slučaja , u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova

u roku utvrđenom uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog

putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

 

Napomene u vezi smeštaja

– Potvrda rezervacije hotela ili drugog smeštajnog objekta se dobija 48 sati po uplati akontacije (ne računajući subotu i nedelju). U

slučaju ne dobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili na promenu rezervisanog

objekta.

– U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h. Ukoliko gost želi da zadrži duže

sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Svim putnicima koji ne žele dodatnu

uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za

eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali

se isti može zameniti lanč paketom.

– Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da

garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.

– Treći i / ili četvrti ležaj, u najvećem broju objekata, je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što

može značajno uticati na prostor u vašoj sobi.

– Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i

ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne. Opis destinacija i

smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici.

– Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih

objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.

– Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi

odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled

nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno

unošenje hrane i pića u hotelski objekat.

 

Vize/Putne isprave

– Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju, kao i zemalja kroz koje

prolaze i da sami, blagovremeno, obezbede potrebne isprave.

– Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez

pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja

mora biti overena u sudu ili opštini.

– U slučaju neodobravanja vize od strane imigracionog odeljenja određene zemlje, agencija organizator ne snosi odgovornost za

nedobijanje iste a iznos troškova viziranja se ne refundira. U slučaju da putnik kome je već odobrena i izdata viza za određenu zemlju

odustane od putovanja, iznos troškova vize se ne refundira.

– Putna isprava/pasoš mora da važi najmanje 6 meseci od dana završetka aranžmana. U suprotnom može doći do problema sa

graničnom policijom pri ulasku/izlasku iz zemlje, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost.

 

Prevoz avionom

– Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija. Vremena poletanja i sletanja aviona su data po lokalnim vremenima. -Agencija

nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će redovni i čarter letovi biti realizovani. Vreme leta se najčešće objavljuje

dva dana pre realizacije programa. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno

sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja.

– Prema neđunarodnim standardima, u slučajevima kašnjenja letova, avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.

 

PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimalno 20 kg prtljaga. U slučaju veće količine prtljaga , organizator

putovanja ne snosi rizik da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice,

manikir setovi i drugi oštri predmeti, tečnosti iznad 100 ml, gelovi, sprejevi i pene.

Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen, po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije. Za obeštećenje u slučaju

oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga, nadležan je avio prevoznik.

 

Prevoz autobusom

– Turistička agencija određuje mesto i vreme polaska i povratka i putnici će o tome biti obavešteni najkasnije dva dana pred put. Kod

autobuskih aranžmana predviđene su pauze radi usputnog odmora na oko 3 do 4 sata vožnje. Zaustavljanja su na usputnim

stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu i raspoloživosti kapaciteta stajališta.

– Agencija pravi raspored sedenja uzimajući u obzir starost putnika, bolest ili fizičke nedostatke putnika, te nije u obavezi da ispuni

zahteve putnika vezane za raspored sedenja osim u slučajevima gde postoji definisana doplata za rezervaciju određenog sedišta.

– U autobusu dete preko 2 godine mora imati svoje sedište (ne može sedeti u krilu).

– Vreme povratka sa destinacija moguće je naknadno promeniti, u zavisnosti od gužve na granicama i slično, a radi poštovanja

odredaba Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima.

 

PRTLJAG: Kod putovanja autobusom, putnik može da ponese najviše dva komada prtljaga. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili

potpunog gubitka prtljaga tokom organizovanog prevoza, nadležan je prevoznik.

 

Cene i napomene za decu

– Cene za decu važe samo uz pratnju dve punoplatežne osobe.

– Dete do 2 godine starosti putuje najčešće besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu ili autobusu, ishranu, ni krevet u

hotelu ili drugom tipu smeštajnog objekta.

– Dete koje ima besplatan smeštaj u hotelu ili drugom tipu smeštajnog objekta plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu ili

autobusu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta.

– Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj.

– Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel

zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

 

Fakultativni izleti

– Fakultativni izleti su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija i nisu obavezni deo programa. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta

se vrši na licu mesta (ukoliko nije drugačije precizirano) bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije u pogledu

kvaliteta i povoljnosti cene.

– Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih

okolnosti.

Predstavnik agencije

– Predstavnik je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi

dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili

svakodnevno prisustvo).

– U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info

sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po

povratku putnika neće biti razmatrane.

– Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim organima

domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa.

– Obaveštenje o lokalnom predstavniku, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa

zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja.

 

Putna dokumenta

– Avionske karte, vize, vaučeri, i ostala dokumenta biće uručene putnicima: na aerodromu Beograd, 2h pre zakazanog vremena

poletanja od strane aerodromskog predstavnika, na šalteru agencije; putem elektronske pošte; lično, u poslovnici agencije.

– Planirajte vreme za put do mesta polaska, zbog mogućih zakašnjenja (saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi

odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let ili na mesto sastanka (za

autobuske aranžmane). Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan

polaska.

 

– Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.

Turitička agencija ECCO zadržava pravo promene redosleda pojedinih sadržaja programa usled objektivnih okolnosti.

Turistička agencija ECCO ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja

Cenovnik br. 01 od 15.02.2016

 

Organizator: Faros Tours D.O.O OTP 27/2012

MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE.

MOLIMO PUTNIKE DA PAŽLJIVO PROČITAJU OPŠTE USLOVE PUTOVANJA AGENCIJE ECCO USTANOVLJENE 22.02.2016.

I USAGLAŠENE SA YUTA STANDARDOM KOJI SU SASTAVNI DEO OVOG PROGRAMA.

Minimalni broj putnika za realizaciju ovog programa je 60.

Sajt Turističke agencije ECCO je informativnog karaktera. Postoji mogućnost greške, različitih informacija od trenutno važećih u cenovniku. Molimo Vas da sve informacije proverite direktno u agenciji putem telefona, e-mail-a ili lično. HVALA NA RAZUMEVANJU.
Copy © 2017. // Ecco Agencija. // Sva prava zadržana: Agencija Grupa